Odpowiedzi

2010-02-27T17:11:29+01:00
1. program do odrabiania zadań :D - DONE-homework
2. program do pisania prac zaliczeniowych - NApiątke
3. Program do układania piosenek - Musickalion
4. program do robienia na durach -Dziergas
5. program do automatycznego słania pozdrawiań, życzeń itp. zawsze na czas Happytime
6. Program do układnia fryzur - MyHair
7. Program do ściszani ai zgłaszania komp. na życzenie i na odległość za pomocą klaskania - Bravo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:39:53+01:00
Neosa - program do wyszukiwania np. informacji w internecie.
Encyk - program encyklopedia
Geogra - program do wyrażeń geograficznych
MusicShare - to program do sciagania piosenek
gtacode - program wyszukujący kody do wszystkich wersji gta w necie.
TVguide - program który pobiera co będzie w telewizji.
Postsend - program pocztowy dzieki któremu pobierzesz swoją pocztę z neta.
Iphonesync - program który synchronizuje Iphona z kompem.
Myhomebudling - program do tworzenia swego domu.
Mylight - komputerowa latarka. Wyświetla kolory na monitorze.
Superpizza - spis wszystkich pizzy świata.
Somnus - program zamykający komputer po upływie czasu.
Fortuna - program do czytania ludzkich losów. Pobierane są z gazet internetowych.
Rea - program sprawdzający czy pasujecie do siebie
Sol - wyszukiwarka informacji o świetle i powietrzu
krzyżshare - program do ściągania odpowiedzi.