Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:14:59+01:00
Czy nasze lasy oddychają?
Czy lasy są wesołe
czy lasy są środowiskiem
2010-02-27T17:15:11+01:00
Drzewa występujące w polskich lasach: topola, brzoza, olcha, dąb, kasztan, klon, sosna, świerk, modrzew, jesion, akacja, lipa

to oto chodzi?
2010-02-27T17:24:17+01:00
1 jakie jest największe drzewo
2 jaką ma średnicę
3 jakich rodzajów drzew jest najwięcej
4 jakie są najczęściej spotykane
5 jakie choroby dotykają nasze drzewa
6 jakie ptaki w nich mieszkają
7 jakie drzewa rosną na podmokłych terenach
8 gdzie jest największe skupisko drzew
9 co przyczynia się do tego że na wami i mazurach jest najwięcej lasów w Polsce

o to chodzi ?
;D