Oblicz pisemnie dzielenie ulamkow dzisietnych przez liczbynaturalne.:

_____________
7:8



zad 6 .Staszek złowił 15 płoci ktore wazyly
razem 2,7 kg { obilcz pisemnie }
Ile przecietnie wazyla jedna plotka . ?

zad 7 Pelne pudelko z zapalkami wazy 9,76 g a puste pudelko wazy 4 g Ile
przecietnie wazy jedna zapalka ?

zad 8 Po ostrzyzeniu 76 owiec
otrzymano 247 kg welny...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:17:33+01:00
_0,975___________
7:8
-0
___
78
-72
___
60
-56
___
40
-40
____
= =
Zad 6.
_0,19_________
2,75:15
-0
____
27
-15
____
135
-135
______
====

Odp.Jedna płotka ważyła przeciętnie 0,19 g.

Zad 7.
9,76
-0,04
______
9, 72

_0,2025_
9,72:48
-0
_____
97
-96
____
12
- 0
_______
120
-96
______
240
-240
_________
=====
Odp.Jedna zapałka przeciętnie waży 0,2025g.

Zad8.
3,25_
247:76
-228
____
190
- 152
______
380
-380
_____
====

Odp.Z jednej owcy można było uzyskać 3,25 kg wełny.
2 2 2
2010-02-27T17:47:19+01:00
0,875
_____
7:8
-0
___
70
-64
___
60
-56
___
40
-40
___
= 0



zad. 6
(najpierw wszystko x 10)

0,18
______
27:150
-0
___
270
-150
____
1200
-1200
_____
= 0

Odp.: Jedna płotka ważyła przeciętnie 0,18kg



zad.7
9,76
-4,00
______
5,76


(najpierw x 100)

0,12
________
576:4800
- 0
____
5760
-4800
_____
9600
-9600
_____
= 0

Odp.: Jedna zapałka waży śr. 0,12g.



zad.8
247:76=3,25

pisemnie:

3,25
______
247:76
-228
____
190
-152
____
380
-380
_____
= 0

Odp.: Z jednej owcy otrzymano 3,25kg wełny.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:40:20+01:00
Załącznik
Komentarz został usunięty