Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:19:52+01:00
X-4=-2y
2y=17-3x
x=-2y+4
2y=17-3x

2y=17-3(-2y+4)
2y=17+6y-12
-4y=5
y=-4/5

b)
4x-6=-2y
x+y=4
4x-6=-2y
x=4-y
16-4y-6=-2y
10=2y
y=5
c)
12x+3y=6
6x+y=4
12x+3y=6
-6x+4=y
12x+3(-6x+4)=6
12x-18x+12=6
x=1
to tak na szybko i najprosciej :) jezeli czegos nie rozumiesz napisz do mnie, a postram Ci sie pomoc. Podoba Ci sie?? to najeczke mozesz kliknac ;)
2010-02-27T17:37:59+01:00