Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:24:22+01:00
Agrest- Gooseberry
Ananas- Pineapple
Arbuz- Watermelon
Bakłażan- Aubergine
Banan- Banana
Borówka- Whortleberry
Bób- Broad bean
Brokuł- Broccoli
Broskwinia- Peach
Cebula- Onion
cykoria - chicory
cytryna - lemon
czereśnia - cherry
czosnek - garlic
dynia - pumpkin
fasola - bean
grejpfrut - grapefruit
groch - pea
gruszka - pear
jabłko - apple
jagoda - blackberry
jarmuż - kale
jeżyna - bramble
kalafior - cauliflower
kalarepa - kohlrabi
kapusta - cabbage
karczoch - artichoke
koper - dill
kukurydza - corn
mandarynka - mandarin
malina - raspberry
marchew - carrot
melon - melon
morela - apricot
ogórek - cucumber
papryka - pepper
pasternak - parsnip
pietruszka - parsley
pomarańcza - orange
pomidor - tomato
por - leek
porzeczka - currant
poziomka - wild strawberry
renkloda - greengage
rzepa - turnip
rzeżucha - cress
rzodkiew - radish
rzodkiewka - radish
salsefia - salsifis
sałata - lettuce
seler - celery
szalotka - shallot
szczypiorek - chives
szpinak - spinach
śliwka - plum
truskawka - strawberry
winogrono - grape
wiśnia - cherry
żurawina - cranberry
1 5 1
2010-02-27T17:26:59+01:00
Cytryna-lemon
pomarańcz-orange
truskawka-strawberry
malina-raspberry
ananas-pineapple
jabłko-apple
mandarynka-mandarin
arbuz-watermelon
melon-melon
jagoda-berry
wiśnia-cherry
banan-banana
grejfrut-grapefrut
mango-mango


pomidor-tomato
papryka-pepper
ziemniak-potato
ogórek-cucumber
sałata-lettuce
kapusta-cabbage
cebula-onion
czosnek-garlic
burak-beetroot
marchew-carrot
szczypiorek-chives
pietruszka-parsley
rzepa-turnip
kukurydza-maize