Odpowiedzi

2010-02-27T17:34:22+01:00
Hmmmm...
Myślę że ja to bym się ne zgodziła ponieważ ta nazwa jest mało
przyciągająca :)

tak myśle
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:38:09+01:00
Jeśli kolega zasugerowałby mi nazwę "Itaka" dla mojego biura podróży, to nie zgodziłabym się...
Nie zgodziłabym się głównie ze względu na to, że znam już biuro o takiej nazwie. Zresztą chciałabym wymyślec coś bardziej oryginalnego. Taka nazwa z pewnością nie zachęciałby zbyt wiele osób, co nazwa "Wymarzone podróże", czy "Wspaniałe holidays".