Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:50:21+01:00
Miejsce które chciałbym zobaczyć to Paryż, ponieważ to piękne miato w którym znajduje się wiele ciekawych zabytków np.wieża Eiffla oraz park rozrywki Eurodisneyland.Chciałbym zobaczyć Paryż ponieważ to miasto w światowej kulturze zajmuje miejsce szczególne, nie tylko ze względu na to, że jest stolicą Francji i jednym z największych miast Europy i świata.W Paryżu znajduje się wiele zabytków z różnych epok, dzieł sztuki, budowli architektonicznych, muzeów, uczelni oraz instytucji o znaczeniu międzynarodowym. Paryż to również światowe centrum mody.To tu działają najbardziej znane domy mody, przybywają malarze i poeci. Wiele dzieł sztuki nawiązuje w swoim tytule czy treści właśnie do Paryża.Od setek lat Paryż znajduje się w centrum wydarzeń historycznych, politycznych i gospodarczych. W Europie i na świecie miasto kojarzone jest przede wszystkim z wieloma zabytkami, muzeami oraz jako światowa stolica architektury, mody, rozrywki, kultury i nauki.Rocznie miasto odwiedza około 30 milionów turystów ze wszystkich kontynentów. Są to głównie Brytyjczycy, Amerykanie, Włosi, Niemcy, Rosjanie i Japończycy i ja tez bardzo chciałbym tam pojechać i zobaczyć to piękne miejsce.

16 4 16
2010-02-27T17:51:07+01:00
Złote Wybrzeże
Gold Coast to nadmorski pas rozciągający się na przestrzeni ok. 30 km pomiędzy Southport w stanie Queensland a Tweed Heads w stanie Nowa Południowa Walia. Jest to największy australijski ośrodek turystyczny i wypoczynkowo-rekreacyjny. Plaża, słońce, lasy deszczowe, parki rozrywki, restauracje i nocne życie uczyniły z tego miejsca największe w Australii centrum turystyczne, odwiedzane rokrocznie przez ponad milion turystów zagranicznych.
6 2 6