Mam do rozwiazania zadanie na j.polski.Zadanie jest na poziomie 5 klasy podstawowej.
Tresc zadania brzmi tak:
Opisz krajobraz widoczny na zdjeciu(zdjecie w załączniku)tak,aby twoi koledzy mogli
dokladnie poznac miejsce w,ktorym byłaś podczas wakacjii.!!

Z góry dziekuje!!!!!!
Punkty 13 bo tylko tyle mam

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:04:14+01:00
Na zdjęciu widnieje Jezioro Maroon znajdujące się w górach skalistych w Stanach Zjednoczonych.
Na pierwszym planie widzimy kawałek drewna zanurzonego do połowy w wodzie. Po prawej stronie znajduje się odcięty kawałek wzniesienia, podobnie jak po lewej stronie, która jest pokryta ciemno zielonym lasem. W głębi rzucają się w oczy skaliste, wysokie góry. W tle widać błękitne niebo z rozpływającymi się śnieżnobiałymi obłoczkami.
Bardzo podoba mi się to miejsce myślę, że również w następne wakacje je odwiedzę.
51 4 51
2010-02-27T18:05:19+01:00
Na pierwszym planie widać małe jeziorko w którym się kopałam.Nie co dalej widać wzgórza po obu stronach porastające drzewami i krzewami jest tam bardzo dużo zwierząt i grzybów jesienią. W oddali widać góry pokryte śniegiem. Wieczorem widać na wzgórzem piękny zachód słońca.
34 3 34
2010-02-27T18:11:15+01:00
Miejsce, w którym byłam w te wakacje, było cudowne. Góry, jezioro, las. To wszystko tak blisko siebie, że z jednej perspektywy było to wszystko widoczne. Na środku, wielkie, błękitne jezioro. Po jego dwóch stronach znajdował się lat. Duży, zielony, rosnący na jakiejś górze. Drzewa odbijały się w tafli jeziora. Siedząc przy jego brzegu, podziwiam wysokie góry, które zapierają dech w piersiach. Cały brzeg jest w kamieniach.
Jezioro znajduje się w dolinie. Cały ten widok jest nie do opisania. Wszystko jest takie piękne, wspaniałe.

To tak ma być? Piszcie jakieś szczegóły, bo nawet nie wiem ile to miało zająć.
33 3 33