Odpowiedzi

2010-02-27T19:15:04+01:00
1) Jakie rodzaje lasów wyróżniamy ?
2) Podaj 3 przykłady drzew liściastych
3) Podaj 3 przyklady drzew iglastych
4) Co to są lasy mieszane ?
5) Dlaczego wycinamy drzewa w lesie ?
6) Jakie pasożyty "lubią" drzewa ?

;*
2010-02-27T19:35:53+01:00
Ile jest drzew iglastych w polsce ? xD
Podaj przykład drzewa liściastego, któremu opadają liście.
:)!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:05:59+01:00