Odpowiedzi

2010-02-27T18:03:49+01:00
Na pewno myśli o tym

co bedzie z nim dalej

jakie życie bedzie wiudł w przyszłości

i to chyba wsioo
2010-02-27T18:04:32+01:00
Przede wszystkim o Bogu i wszystkim co dotyczy zbawienia. Poza tym ludzie średniowiecza panicznie obawiali śmierci szczególnie tej nagłej dlatego też chcieli być zawsze na nią przygotowani.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:08:14+01:00
Człowiek myślał o swojej własnej śmierci pownieważ był z nia oswajany ,śmierc nie była dla niego niczym obcym .W centrum uwagi było Bóg . Ogromny wpływ miał na niego kościół i wiara .