Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:18:50+01:00
Akcja w Sieczychach.
dowódca: Zośka
cel zamierzony: Napad na posterunek w Sieczychach
cel osiągnięty: Zdobycie posterunku
poniesione straty: Zośka zginął.
2010-02-27T18:24:48+01:00
Akcją w Sieczychach kierował Zośka .Celem akcji było zlikwidować ponad dziesięciu posterunków żandarmerii niemieckiej.Atak na posterunek jest doskonale przygotowany i udaje się.W walce ginie jednak ,jeden człowiek-Zośka,który jako pierwszy wpadł na posterunek.Tak kończy się "opowieść o ludziach,którzy potrafią PIĘKNIE UMIERAĆ I PIĘKNIE ŻYĆ"