Odpowiedzi

2010-02-27T18:14:31+01:00
Mosiądz- stop miedzi i cynku(40%)
stal-żelazo i węgiel;
brąz-stop miedzi innymi metalami np. aluminium
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:17:46+01:00
Mosiądz – stop miedzi i cynku (może zawierać też ołów, aluminium, cynę, mangan, żelazo, chrom oraz krzem).
Brąz – stop miedzi z innym metalem.
Stal – stop żelaza z węglem.
Stop metalu - mieszanina dwóch lub większej ilości metali lub metalu z innymi pierwiastkami niemetalicznymi.
71 4 71