Odpowiedzi

2010-02-27T18:22:06+01:00
1. Zjawisko zórz polarnych
2. Zjawisko rozszerzalności cieplnej cieczy
3.Kelvin, Celsjusz, Fahrenheit, Rankine, Delisle, Newton, Réaumur, Rømer
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:41:21+01:00
1. Celsjusz wykorzystał zjawisko topnienie lodu i przyjął że wyznaczy to na skali 0 stopni C oraz wrzenie wody która wyznacza 100 stopni C
2.W termometrze cieczowym wykorzystane jest zjawisko rozszerzalności cieczy pod względem temp.
3.Celsiusz,Kelwin,Fahrenheit, Rankine, Delisle, Newton, Réaumur, Rømer
2 5 2