Odpowiedzi

2010-02-27T18:13:49+01:00
Rzeki okresowe ,ponieważ panuje tam gorący klimat, więc gdy nadejdzie pora deszczowa koryta rzeczne zapełniają się wodą, a później rzeka wyparowuje, i zapełni się dopiero przy następnej porze deszczowej.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:47:35+01:00
Podczas pory deszczowej koryta rzeki napełniają się wodą której jest dostatek. Gdy nadchodzi pora sucha, rzeka ta paruje i woda zamienia się w parę wodna. Po wyparowaniu wody koryta zostaja suche. rzeki okresowe płyną tylko podczas pory deszczowej, później wysychają
5 3 5