Hej!!! Potrzebuje informacji o sanktuarium na Wiktorówkach-Zakopane Wszystko co znajdziecie: o sanktuarium, cudownym źródełko przy nim. Wszystko co jest z tym sanktuarium związane. Mogą być linki. Jak chcecie to sami napiszcie. Muszę mieć dużoooooooo informacji ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-27T18:12:05+01:00
Tu masz kilka stronek :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sanktuarium_Maryjne_na_Wiktorówkach
http://przewodnik.onet.pl/1110,2156,1064303,1064305,artykulr.html
http://www.izakopane.eu/index.php/sanktuarium-matki-bozej-krolowej-tatr-na-wiktorowkach/
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:12:30+01:00
Http://przewodnik.onet.pl/1110,2156,1064303,1064305,artykulr.html
http://www.spisz.iq.pl/region/rusinka/
http://www.adalbertus.katowice.opoka.org.pl/wiktor.html
http://www.izakopane.eu/index.php/sanktuarium-matki-bozej-krolowej-tatr-na-wiktorowkach/

proszę(nie wstawiłem linku z Wikipedii, bo to jest niewiarygodne źródło informacji)
2010-02-27T18:13:17+01:00
Http://przewodnik.onet.pl/1110,2156,1064303,1064305,artykulr.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sanktuarium_Maryjne_na_Wiktor%C3%B3wkach

tu masz :)
1 1 1