Odpowiedzi

2010-02-27T18:14:47+01:00
Akcja w Warszawie przy ul. Brackiej
dowodzący osłoną akcji- Rudy
cel zamierzony- ewakuowanie broni i materiałów z mieszkania zapięczętowanego przez Gestapo
nieprzewidziane przeszkody- zginął 19-letni "Paweł", Rudy został postrzelony w udo.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:16:30+01:00
Dowódca: Rudy
cel zamierzony: ewakuowanie broni i materiałów z mieszkania zapięczętowanego przez Gestapo
cel osiągnięty: ewakuowanie broni i materiałów
poniesione straty: Rudy został postrzelony w udo
5 4 5