Napisz wszystkie znane ci słowa, które należą do rodziny wyrazu Eis.
1.Essen:
2.Wintersport:
Proszę o podanie paru chociaż po dwa do każdego z rodzajnikiem po niemiecku, a w nawiasie proszę podać tłumaczenie po polsku.
Z góry bardzo dziękuje :)

2

Odpowiedzi

2010-02-27T18:46:22+01:00
Zad 1
appfel, eis, schokolade
zad 2
snowbord
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:50:30+01:00
1. das Schokoladeneis - lody czekoladowe
das Himbeereis - lody truskawkowe
(częsia tego wyrazu jest "eis" nie wiem czy to może tez być)
das Eisbein - golonka
2. das Eislaufen - jazda na łyżwach
der Skilaufen - jazda na nartach
rodeln(czasownik) - jeździć na sankach
der Snowboard - snowboard
2 5 2