1 W wyniku dysocjacji chlorku baru, którą opisano równaniem:
BaCl2--> Ba2+ + 2Cl-
powstają:
a) jeden kation baru i dwa aniny chlorkowe
b) jedem kation baru i jeden chlorkowy
c)dwa kationy baru i jeden anion chlorkowy
d) dwa kationy baru i dwa aniony chlorkowe
2Co brakuje w tej reakcji??
Na2O+H2SO4-->...........+H2O
3Który ze związków miedzi nie należy do soli?
a) CuO
b) CuS
c) CuCO3
d) CuNO3
proszę o pewne odpowiedzi i proszę o numerowaie zadań ;***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:14:53+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. W wyniku dysocjacji chlorku baru, którą opisano równaniem:
BaCl2--> Ba2+ + 2Cl-
powstają:
a) jeden kation baru i dwa aniny chlorkowe

2. Co brakuje w tej reakcji??
Na2O + H2SO4--> Na2SO4 + H2O

3. Który ze związków miedzi nie należy do soli?
a) CuO
1 5 1
2010-02-27T18:22:40+01:00
1. a) jeden kation baru i dwa aniny chlorkowe
2. brakuje Na2SO4
3.a) CuO