Mam takie pytanie ..
Jak mogę sprawdzić jaki mam rodzaj przeglądarki ?
Mam Internet Explorer .. (ale niewiem czy 6,7,8)
Jak mogę się tego dowiedzieć ?
odrazu mówie że we właściwościach (prawym na ikonę) nie ma ..
Tak samo z Mozaliką firewox ..
Pomóżcie bo mi to bardzo potrzebne jest ; )

2

Odpowiedzi

2010-02-27T18:18:07+01:00
Musisz kliknąć
- lewym przyciskiem myszy
- następnie właściwości
- i tam pokaże się
- ogólne , skrót , zgodność
- i klikniesz ogólne i tam będzie pokazane jaką masz przeglądarkę internetową

Pozdrawiam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:19:27+01:00
Wchodzisz w Panel Sterowania. Potem w Dodaj lub usuń programy.
Po chwili pokażą ci się wszystkie programy z ich wersją.