Odpowiedzi

2010-02-27T18:35:50+01:00
A)h=a√3/2
h=8√3/2
h=4√3 Ob=8+4√2+4√3=12+4√2+4√3
b)d=a√2
d=3√3*√2
d=3√6
Ob=3√6+6+3+3√3
ob=9+3√6+3√3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:41:05+01:00
A)h=6
a=h pierwiastków z dwóch
a=6 pierwiastków z dwóch
h to połowa podstawy w trójkacie o kątach 30 60 90
b-wysokosc w trojkacie 30 60 90
b=h pierwiastkow z trzech
b=6 pierwiastkow z trzech
c=2h
c=2*6=12

ob.=a+b+c+4
0b=6 pierwiastkow z dwóch + 6 pierwistków z trzech+12+4
b)h=a pierwiastkow z trzech na 2
h=3 pierwiastki z trzech
c=1/2 *a
c=3
b=h pierwiastków z dwóch
b=3 pierwiastki z szesciu
h=d

ob=6+b+c+d
ob.3 pierwiastki z szesciu+3+3 pierwiastki z trzech

c)2x=10
x=10/2=5
h=x pierwiastkow z trzech
h=5 pierwiastków z trzech
a=x pierwiastków z dwóch
a=5 pierwiastków z dwóch

b=5 pierwiastków z trzech-5

ob.=10+ b+x
ob.=10+5+5 pierwiastków z trzech -5=5 pierwiastków z trzech+15