Odpowiedzi

2010-02-27T18:21:52+01:00
Tylko jeden dlatego, że jest jedno miejsce, do którego może wejść. Poza tym jeden wystarczy do zapłodnienia komórki jajowej.
2010-02-27T18:22:04+01:00
Jak już jeden wejdzie to wokół komórki jajowej wytwarza się coś jak ścianka która uniemożliwia wejście najłatwiej tak to określić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:24:01+01:00
Wydaje mi się, że na pewno dlatego że komórka jajowa tez jest jedna.
I każdy jeden plemnik zawiera 23 chromosonów ułożone parami, które muszą pzred spotkanie z komórka jajową zmienić się w pojedynczye, gdyz nowo powstajaca komórka też będzie miała 23 pary chromosonów.Gwarantuje to że dziecko powstające z tej komórki odziedziczy połowę cech po matce i po ojcu.