Odpowiedzi

2010-02-27T18:31:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:27:15+01:00
A) Dach to graniastosłup o wysokości 17 m pole podstawy to trójkąt o h=3m i podstawie 12m
V=Pp*H
V=1/2×ah×H
V=1/2×12×3×17=306 m³
306m³×95%=306m³×0,95=290,7 m³
odp. Na strychu można zgromadzić 290,7 m³ siana.
b)
17m- długość ściany
Dzielimy ją na 2.2 m bo tyle ma szerokości jeden boks dla konia.
17m ÷ 2.2m=7.72
Wychodzi z tego że przy jednej ścinie można zrobić 7 boksów dla koni, więc po dwóch stronach 14.
Odp. W pomieszczeniu można umieścić 14 boksów dla koni.