Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:32:35+01:00
Więc narysuj sobie bardzo duży okręg cyrklem.

Potem zmierz jego promień. Dajmy na to, że ma 10cm.
Więc obwód to 62,8 cm. Następnie odmierz około 6,3mm i odkładaj je na tym okręgu. Następnie połącz punkty i masz figurę.

Im większy okrąg tym większa dokładność.
2010-02-27T18:38:05+01:00
1. Narysuj duży okrąg.
2. Zmierz promień.
3. Oblicz obwód wzorem Ob = 2\pi r
4. Zamień wynik na mm i podziel przez sto.
5. Połącz utworzone punkty i tak masz stukąt foremny.