Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T18:29:50+01:00
Wymiary zewnętrzne 4m x 3m.
Brzegi 20cm = 0,2m

4-2*0,2=3,6m
3-2*0,2=2,6m
3,6m x 2,6m

Pp=4*3-3,6*2,6=12-9,36=2,46m²

murek 30cm
30cm*1m/100cm=0,3 m

V=Pp*H=2,64m²*0,3=0,792m²

może pomogłem i licze na NAJ!!!!!!!!!!!!
75 4 75
2010-02-27T18:35:17+01:00
V1- objętość piaskownicy z murkiem
V2- objętość piaskownicy bez murka
30 cm= 0,3 m; 20 cm= 0,2 m

V1= 4,2*3,2*0,3= 4,032 m3
V2= 4*3*0,3= 3,6 m3
4,032-3,6=0,432 m3

odp: zużyto ok. 0,4 m3
38 1 38