Odpowiedzi

2010-02-27T18:26:15+01:00
Ludzie powinni się wstydzić takiego zachowania, ponieważ w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy równi. Nie ważne, że mamy inny kolor skóry czy jesteśmy innej religii, wszyscy jesteśmy ludźmi i powinniśmy sobie pomagać, a nie ze soba walczyć.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:40:33+01:00
Ludzie powinni się wstydzić takiego zachowania ponieważ każdy ma prawo być sobą.Nieważne jaki mamy kolor skóry i jaką wyznajemy religię przecież wszyscy jesteśmy ludzmi.Powinniśmy okazywać sobie szacunek i sobie pomagać.
Każdy człowiek jest tak na prawdę taki sam ,ale każdy ma prawo wyboru, własnej drogi w życiu. Niestety są ludzie którzy chcą żeby inni myśleli tak jak oni . Nikt nie powinien cierpiec z tego powodu ze umie mowic co mysli, w co wierzy. Jeśli chodzi o kolor skóry to nie jest przecież jego wina , że jego ciało przez lata przystosowalo sie w taki czy inny sposob do warunkow panujacych na danym kontynencie.Ludzie powinni sie wstydzic tego RASIZMU !!!!!!!! Na zmiane religii mozna namawiac, ale nikt nie ma prawa przesladować nas z tego powodu. Każdy może wyznawać wiarę jaką chce i kiedyś tez powinno tak być. Bog nie chciałby żeby ludzie wyznawali jego wiare z przymusu, więc niech kazdy wyznaje wiare która mu pasuje.Nikt nie powinien odrzucać kogoś, bo różni się czymś. Wszyscy mamy parę oczu, nóg,rąk, uszu, mamy tułów, głowę, nos itd.Trzeba uczyc dzieci już od najmłodszych lat jak byc tolerancyjnym bo wtedy gdy np: dziecko pójdzie do szkoły i będzie miało w klasie ciemnoskórego kolege lub koleżanke której religią jest buddyzm nie bedzie sie z nich z tego powodu wysmiewało poniewaz jest to normalne zjawisko . Pojawiające się coraz cześciej w Polsce i nie jest to ich wina ,że maja inny kolor skóry czy wyznaja inna religię niz my i trzeba się liczyc z wszystkimi ich pogladami itd . Bo każdy powinien choc spróbowac nauczyc sie byc tolerancyjnym w stosunku do innych a napewno ułatwi to mu póżniejsze życie itp."


11 4 11