Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:30:51+01:00
W życiu musisz być twardym, aby osiągać wyznaczone cele.
Każdy sportowiec cechuje się dobrą kondycją.
A propos, kiedy idziemy do szkoły?
Skłamał z powodu pobudek altruistycznych.
Niektórzy odnoszą tanie sukcesy i nie wkładają w nie wysiłku.
2010-02-27T18:31:36+01:00
1. Być twardym nie znaczy być z kamienia.
2. Dobra kondycja jest niezbędna, aby zostać policjantem.
3.A propos dlaczego się nie przedstawiłeś???
4.Pobudki altruistyczne są bardzo wcześnie.
5.Moim zdaniem tani sukces nie jest sukcesem pełnym!
2010-02-27T18:36:58+01:00
1. Jeżeli chcesz być twardym musisz dużo ćwiczyć .
2. Ćwicz na w-f będziesz miał dobrą kondycję ..
3. A propos miałeś iść do sklepu.
4. Dziś są pobudki altruistyczne.
5. Nad morzem spotkałam sklep o nazwie tani sukces..