Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T10:38:37+01:00
1.Insulina: produkowana jest w trzustce. Najważniejszym bodźcem jest po posiłkowe zwiększenie glukozy we krwi.

Wydzielanie glukagonu zwiększa się w stanie głodu, co powoduje zachowanie prawidłowego stężenia glukozy we krwi.


2.
a)Gruczoł-Nadnercza
b)Hormony- adrenalina i kortykosterydy

Proszę:)Liczę na Naj..!;*
20 4 20
2010-03-01T13:54:19+01:00
1. a) trzustka
b) trzustka
2. gruczoł- stres
hormony- adrenalina
4 2 4