Odpowiedzi

2010-02-27T18:49:04+01:00
Πr²+πrl=80π/:π
4²+4l=80
4l=80-16
4l=64
l=64:4
l=16

r=promień l=tworząca stożka
πr²+πrl= wzór na pole
tworzaca ma 16
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:50:05+01:00
P=80π
r=4
l-tworząca
wzór na pole stożka
P=πr(l+r)
przekształcamy wzór, żeby wyliczyć l
P=πr(l+r) |:(πr)
P/(πr)=l+r
l=P/(πr)-r

l=80π/(4π)-4 pi się skraca
l=80/4 -4=20-4=16

Odp. Tworząca stożka ma długość 16.
42 2 42
2010-02-27T18:57:07+01:00
Πr²+πrl=80π/:π
4²+4l=80
4l=80-16
4l=64
l=64:4
l=16
31 3 31