Odpowiedzi

2010-02-27T18:49:59+01:00
Ponownie, w przeciwieństwie związane przyrodniego brata, dodał, ze względu na to, mój obecny ojczym jest rozwiedziony i to jest rzeczywiście jego ojciec.

bedzie cos takiego przynajmiej ja tak to rozumiem
2010-02-27T19:57:01+01:00
Ponownie, w przeciwieństwie związane przyrodniego brata, dodał, ze względu na to, mój obecny ojczym jest rozwiedziony i to jest rzeczywiście jego ojciec.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:36:43+01:00
Ponownie, w przeciwieństwie związane przyrodniego brata, dodał, ze względu na to, mój obecny ojczym jest rozwiedziony i to jest rzeczywiście jego ojciec.

Licze na naj:)