Odpowiedzi

2010-02-27T18:55:35+01:00
M=60kg M=30kg v1=3m/s V2=?
z zasady zachowania pędu
mv=(M+m)V2
V2=mv/(M+m) V2=60*3/(60+30) V2=180/90=2 m/s
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:56:04+01:00
Zasada zachowania pędu
m₁v₁=(m₁+m₂)v
m₁=60kg
v₁=3m/s
v=m₁v₁/(m₁+m₂)
V=180kgm/s:90kg
v=2m/s
1 1 1
2010-02-27T18:56:39+01:00
M chłopca=60kg
V1 chłopca= 3m/s
M wózka=30 kg
V2 wózka=?

mV1=(M+m)V2 /(M+m)
V2=mV1/M+m
V2=60kg * 3m/s : (30kg + 60kg) = 180 kg * m/s : 90 kg= 2m/s

Odp.Szybkość wózka wynosi 2m/s.
1 1 1