Odpowiedzi

2010-02-27T18:51:43+01:00
1024-112=912 zł
912:38=24 zł
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T18:53:14+01:00
(1024zł-112zł): 38=24zł
za 1 godz. otrzymał 24zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:54:21+01:00
1024zł (brutto) - 112zł = 912 - ilość zł netto
teraz tylko 912 : 38 = 24 - ilość zł za 1 godzinę pracy

ODP:Ojciec Roberta otrzymał 24 złote za 1 godzinę pracy

Masz wszystko wytłumaczone skąd co się wzięło - powodzenia na matmie