Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T18:56:21+01:00
Patriota w czasie wojny:
- broni swojej ojczyzny
-pomaga rannym
-walczy do końca , czasen przez to traci życie
W czasie pokoju:
-pomaga potrzebującym
-zyje w zgodzie
-wykonuje zwykłe czynności



na tej podstawie skombinuj coś
5 4 5
2010-02-27T21:32:42+01:00
Prawdziwy patriota w czasie wojny powinien być gotowy poświęcić swoje życie za ojczyznę. Nie powinien także wyrzekać się swojej ojczyzny w obliczu śmierci.

Prawdziwy patriota w czasie pokoju powinien przyczyniać się do rozwoju swojego kraju. Powinien także przekazywać następnym pokoleniom wiedzy o ojczyźnie i jej historii, aby nie zaginęła.
5 3 5