Uzupełnij dowolnymi rzeczownikami:
gotowy do ............
jedzie bez ............
gada bez ..............
pracuje dla ...........
droga pomiędzy .....
dom w ................
karczma przy.........

Proszę o pomoc, gdyż nie mogę znaleźć wyjścia z tego zad. bo rzeczownik odp. na pyt. " Kto?, Co?" i trudno znaleźć odpowiedzi.Także serdecznie proszę o rozw.
Dziękuje !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:56:50+01:00
Gotowy do drogi
jedzie bez trzymanki
gada bez sensu
pracuje dla rodziny
droga pomiędzy drzewami
dom w lesie
karczma przy młynie
2010-02-27T18:57:00+01:00
Gotowy do podróży
jedzie bez pasów
gada bez umiaru
pracuje dla firmy
droga pomiędzy miastami
dom w miasteczku
karczma przy drodze
1 5 1