Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T18:59:37+01:00
Należy stosować kremy.
Należy mieć okrytą głowę i ciało w miarę.
Nie przebywać za dlugo na słońcu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:59:44+01:00
Szkodliwe promieniowanie UV działa na nasza skore mutagennie, moze prowadzić do nowotworów skóry np. czerniaka zlosliwego.

Powinnismy sie chronic przed nadmiernym promieniowaniem poprzez stosowanie kremów z filtrem ( z wysokim SPF).
Nie wystawiac skóry na nadmierne promieniowanie np w lecie podczas najwiekszego upału
-unikac nadmiernego opalania sie
2010-02-27T19:01:40+01:00
Ochrona to stosowanie kremow i balsamów z odp filtrem w zależności od karnacji skory oraz od nasłonecznienia. opalanie powoduje wysuszenie skóry,może wystąpić poparzenie,udar słoneczny .