Nowakowie przygotowują się do budowy własnego domu. W związku z tym założyli w banku stałą lokatę na 2 lata z oprocentowaniem rocznym 8% i wpłacili na nią 50000 zł. Ile złotych wypłacą z banku po upływie dwóch lat? Proszę o szybka odpowiedz

2

Odpowiedzi

2010-02-27T18:59:40+01:00
50000*0,08=4000
po roku 54000 zł
54000*0,08=4320 zł
54000+4320=58320 zł
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:03:40+01:00
8% liczby 50 00 = 50 000 * 0,08% = 4000zł
Po pierwszym roku 54 000zł

54000*0,08=4320zł
54000+4320=58320zł

Po dwóch latach 58320zł

Odp: Nowakowie po dwóch latach wypłacą z banku 58 320zł
1 5 1