Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:08:48+01:00
O ułamkach:

Jaś idąc do szkoły dostał od mamy 5 jabłek, w szkole zjadł 4/10 (cztery dziesiąte), 4/6 z tego co mu zostało oddał Małgosi która w zamian oddała mu 2 razy tyle marchewek ile Jaś dał jej Jabłek.Ile Jaś miał owoców i warzyw gdy wrócił do domu?

Dzielenie i mnożenie:
Na polu rośnie 10kg trawy, na którym pasie się 25 krów, krowy zjadły połowę tej trawy, połowę strawiły a resztę (wagi)trawy zamieniły na mleko.Ile złoty dostanie właściciel krów jeśli za każdy kg mleka dostanie 4,50zł?

Nie napisałeś z jakiego tema mniej więcej więc dałem dwa, mam nadzieję że o mleku może być (zdrowe tak samo jak owoce i warzywa :D)
2010-02-27T21:28:05+01:00
Mama miała 30 jabłek. Dała czwórce dzieci po równo jabłek, tyle ile mogła najwięcej, aby wszystkie dzieci miały ich tyle samo. Ile jabłek zostało mamie?