Odpowiedzi

2010-02-27T19:02:12+01:00
750000l=750000dm³=750m³

750:20:15=2,5

Odp. Wysokość wody w basenie wnosi 2,5m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:06:08+01:00
Basnen ma kształt prostopadlościanu o dlugosci 20m i szekorokosci 15m. Do basenu wlano 750 000 l wody. Oblicz wyskosc wody w basenie.

Analiza:
wymiary basenu : 20mX15m czyli 200dm x 150dm
wlano 750 000l

Pp = ab
Pp= 200x150'
Pp= 30 000 dm²

Jaka głębokość basenu?

750 000 / 30 000 = 25 dm czyli 2,5 metra

Mam nadzieję, iż pomogłem w sposób zrozumiały, jeżeli tak to proszę o Naj ;)