Odpowiedzi

2010-02-27T19:07:10+01:00
Europa:Alpy Mount Blanc 4807m.n.p.m
Afryka:Kilimandżaro 5895 m.n.p.n
Ameryka Północna:Kordyliery szczyt Mt.MCkinley 6194m.n.p.m
Australia:Góra Kościuszki 2230m.n.p.m

Pozdrawiam
9 3 9
2010-02-27T19:11:10+01:00
Alpy
Kilimandżaro, 5895 m n.p.m.
McKinley 6194 m n.p.m., Kordyliery
Andy
Góra Kościuszki - 2228 m n.p.m.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:32:51+01:00
1. Alpy
2.Kilimandżaro 5895 m
3.McKinley 6194 m
4.Aconcagua 6959 m n.p.m. - Argentyna
5.Góra Kościuszki 2228 m.n.p.m

Raczej dobrze. pozdro.
13 1 13