Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:07:12+01:00
D=10cm
a=6cm

z pitagorasa:
d²=a²+b²
10²=6²+b²
b²=100-36
b²=64
b²8cm= drugi bok

pole=ab=6×8=48cm²
2010-02-27T19:09:35+01:00
D=10cm
a=6cm

10²=6²+b²
b²=100-36
b²=64 |√
b=8cm

P=a*b
P=6cm * 8cm
P= 48cm²

Odp: Pole prostokąta wynosi 48 cm².
2010-02-27T19:11:13+01:00
A=6cm
b=b=8cm
przekątna=10cm
z pitagorasa:
x²=przekątna²-a²
x²=(10cm)²-(6cm)²
x²=100cm-36cm
x²=64cm
x=√64cm
x=8cm
Pole=a*b
p=6cm*8cm=48cm²