Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T19:07:42+01:00
W klasztorach szkolono dziewice i kobiety, które nie chciały zakładać rodziny i nie straciły cnoty. Szkolono je, studiowały tam i modliły się do Boga. Przygotowywano je z etyki i religii, aby mogły zostać siostrami zakonnymi.
1 2 1
2010-02-27T19:09:05+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/%C5%9Bredniowiecze/10253-%C5%BCycie_w_klasztorze_%C5%9Bredniowiecznym.html

tu masz wszystko dokładnie opisane :)