Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:13:43+01:00
Wiosna to piękna dziewczyna
w marcu przychodzić zaczyna.
Śpiewają ptaki, kwitną kwiaty,
bo stopniał śnieg lodowaty.

Słonko już mocniej świeci,
cieszą się z tego nie tylko dzieci.
Cała przyroda się raduje,
radosną pieśń chór ptaków wyśpiewuje.

Naplotkowała sosna
Że już się zbliża wiosna.
Kret skrzywił się ponuro:
-Przyjedzie pewno furą…
Jeż się najeżył srodze:
-Raczej na hulajnodze.
Wąż syknął :-Ja nie wierzę,
Przyjedzie na rowerze.
Kos gwizdnął: -Wiem coś o tym,
Przyleci samolotem.
-Skąd znowu –rzekła sroka-
Ja z niej nie spuszczam oka
I w zeszłym roku w maju
Widziałam ją w tramwaju.
-nieprawda! Wiosna zwykle
Przyjeżdża motocyklem.
-A ja wam dowiodę,
Że właśnie samochodem.
-Nieprawda bo w karecie!
W karecie? Cóż pan plecie?
Oświadczyć mogę krótko,
Że płynie właśnie łódką!
A wiosna przyszła pieszo.
Już kwiatki za nią spieszą,
Już trawy przed nią rosną
I szumią –Witaj wiosno.
4 5 4
2010-02-27T19:15:45+01:00
Wiosna idzie wiosna idzie widac w lasach widac w okół . Chociasz zima była długa to ona kolejny raz powruciła. Kwiaty rozkwitają trawy się zielenią natura budzi się do życia.
4 3 4
2010-02-27T19:15:53+01:00
Wiosna
Wiosna to piękna dziewczyna
w marcu przychodzić zaczyna.
Śpiewają ptaki, kwitną kwiaty,
bo stopniał śnieg lodowaty

idzie wiosna
Słonko już mocniej świeci,
cieszą się z tego nie tylko dzieci.
Cała przyroda się raduje,
radosną pieśń chór ptaków wyśpiewuje

Kolory wiosny
Czy wiosna ma kolor zielony?
Nie tylko, wołają kwiaty!
Jestem i żółty i fioletowy,zawołał krokus oburzony.
Lubimy biel jak śnieg, zawołały chórem:
śnieżyczka, zawilec i mały przebiśnieg.
Lubię kolor żółty jak słońce, powiedział pierwiosnek.
Przestańcie!Przylaszczka woła:
Wiosna jest kolorowa!

Powracają ptaki
Wróć do starego gniazda bocianie,
wracaj w rodzinne strony.
Żaby rechocą już w stawie,
zapraszamy w nasze progi.
Wieje ciepły wiaterek,
inne ptaki już są.
Wiosna przegnała złą zimę,
mróz jest daleko stąd.

"Wiosna"
W kalendarzu wiosna nastała,
Za oknem śnieg wciąż pada,
Ironia losu bywa jak zniewaga.
Wiosna piękną porą roku bywa,
Jednak nie zawsze jest o nas troskliwa,
Nie zawsze bywa tkliwa i urodziwa.
Nie ważne, kiedy, ważne, że niebawem,
Ujrzymy wiosnę z jej zakwitającym kwiatem,
A tuż po nim przywitamy się z latem.
Każda pora roku jest pełna radości,
Lecz wiosna bywa ostoją w miłości.
1 5 1