Odpowiedzi

2010-02-27T19:18:11+01:00
Muzyka poważna to nie tylko nudne nuty grane na fortepianie. Jest to muzyka, która uspokaja, przy której można dużo pomyśleć o swoim życiu, warto też jest powspominac dobre chwile ze swojego życia.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T19:19:09+01:00
Muzyka poważna jest odprężająca i pobudzająca zmysły a także działa kojąco i niweluje stres podczas całego dnia. Można się przy niej odpręzyć i zrelaksować a także podziwiać talent kompozytorów.