Odpowiedzi

2010-02-27T19:23:26+01:00
Chciałabym, wstąpić do grupy chłopców placu broni, ponieważ chciała bym się z nimi zaprzyjaźnić. I bardzo chciałabym i pomóc.


Może tak. Miałam ta lekturę 2 lata temu . więc mało pamiętam ;d
2010-02-27T19:23:36+01:00
Bardziej chcciałbym wstąpić do drużyny chłopsów z placu broni, gdyż oni byli bardziej odpowiedzialni, sprawiedliwi i mieli dobrego kapitana. ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:24:59+01:00
Chciałabym wstąpić do Chłopców z Placu Broni, ponieważ nie krzywdzą oni innych, tak jak chłopcy z czerwonych koszul. Są bardzo przywiązani do swojego placu i solidarni względem siebie. Gdy jednemu coś grozi-wszyscy starają się mu pomóc, nie zwracając uwagi na niebezpieczeństwo. W ich grupie na pewno byłabym bezpieczna.
2 5 2