6.Odpowiedz na pytania zdaniem pojedynczym rozwiniętym z orzeczeniem imiennym.Podkreśl orzeczenia.

Którą Książkę lubisz najbardziej?
...............................................
Jaki film twoim zdaniem warto obejrzeć?
.....................................................
Co najbardziej lubisz robić?
..................................................
Co zamierzasz robić w przyszłości?
...................................................
Co uważasz za swoją największą zaletę?

2

Odpowiedzi

2010-02-27T19:27:08+01:00
1
harry Potter stał się najlepszą książką dla mnie.
--------- ----------
2
Moim zdaniem "Avatar" jest najlepszym filmem ostatnich lat.
----- ---------
3
Czytanie książek jest najlepszym sposobem na odpoczynek.
-------- ---------------
4
Od p[owrotu z wakacji zawód ratownika stał się moim ulubionym.
--------- ------------
5
Uczciwosc jest moja najwieksza zaletą.
------ --------
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:28:48+01:00
Którą Książkę lubisz najbardziej?
Moją ulubioną książką jest Harry Potter, gdyż to bardzo ciekawa książka
Jaki film twoim zdaniem warto obejrzeć?
Moim zdaniem warto obejrzeć "Katyń" Andrzeja Wajdy, gdyż uświadamia nas, Polaków o zbrodniach przeprowadzonych dawniej.
Co najbardziej lubisz robić?
Ja lubię śpiewać, gdyż to świetna zabawa!
Co zamierzasz robić w przyszłości?
Ja zamierzam być menagerem, bo menagerowie mają wysokie zarobki.
Co uważasz za swoją największą zaletę?
Moja największa zaleta to prawdomówność, gdyż innych pozytywnych zalet aktualnie nie posiadam. ;)
7 3 7