Odpowiedzi

2010-02-27T19:27:46+01:00
1 podaj imie i nazwisko rudego i zośki
2 czego dokonały buki pod dębem wielkim?
3 dlaczego aresztowano ojca alka?
4 kto był dowódcą plutonu grup szturmowych?
5 który z bohaterów zmarł 30 marca 1943 na skutek ran odniesionych po arsenałem?

; )
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:30:40+01:00
1. o czym i okim jest ta lektura??
2. jak walczyli nie uzbrojeni chłopcy>?
3. o czym opowiada piąty rozdział??
4. Czas wydarzeń opowieści dotyczy lat
5. Pierwszy rozdział powieści Kamińskiego, nosi tytuł
6.Jak się nazywała grupa harcerska do której należeli Zośka, Rudy i Alek?
7.Co było celem Akcji pod Arsenałem?
8. Jak zginął Alek?
9.Który z chłopców dawał korepetycje?
10. Kim był Zeus?


ODPOWIEDZI:
1. o przyjażni,miłości,wojnie,fikcyjnych zdarzeniach
2. byli uzbrojenia
3. jest zakończeniem całego wkładu tych chłopców. Zośka przypad-kowo aresztowany. Na szczęście nie miał przy sobie wtedy broni a
4. 1939 – 1943
5. pod arsenałem
6. Buki
7. Odbicie kolegi
8. Od strzału.
9. Rudy
10. nauczycielem


mam nadzieje że pomogłam i licze na naj;)
23 4 23