Odpowiedzi

2010-02-27T19:23:35+01:00
Ponieważ płyty tektoniczne połączają się i to właśnie często się zdarza na rejonach Ameryki
2010-02-27T19:23:45+01:00
Bo płyty tektoniczne w tamtych miejscach sie nakladają
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T19:26:02+01:00
Cała ziemia (nasza skorupka) pływa na wielkim oceanie magmy skorupa ziemska składa sie z wielu płyt tektonicznych które nakładajac na siebie powodują trzesienia ziemi oraz piętrzenie się masywów górskich