Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:28:42+01:00
A) 5 (x + 2y)
b) 4 (m + 1)
c) 3 (a - 1)
d) (x (5y - 1)
e) -2a (3a + 1)
f) 6a (a - 2b)
g) 1/2x (y - 1)
h) 1/3ab (a + 1/3b)
i) xyz (2 - 4xy + z)
j) tv (sv - s + v)

pzdr ;)
3 2 3
2010-02-27T19:29:54+01:00
A) 5(x+2y)
b)4(m+1)
c)3(a-1)
d) 5x(y-1)
e)-2a(3a+1)
f)6a(a-2b)
g) 1/2x (y - 1)
h) 1/3ab (a + 1/3b)
i) xyz (2 - 4xy + z)
j) tv (sv - s + v)
3 2 3
2010-02-27T19:43:04+01:00
A) 5 (x + 2y)
b) 4 (m + 1)
c) 3 (a - 1)
d) (x (5y - 1)
e) -2a (3a + 1)
f) 6a (a - 2b)
g) 1/2x (y - 1)
h) 1/3ab (a + 1/3b)
i) xyz (2 - 4xy + z)
j) tv (sv - s + v)


Prosze o naj:))
3 2 3