Odpowiedzi

2009-10-18T18:59:09+02:00
Ksiega Hioba
Abraham
Arka Noego
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:37:20+02:00
Abraham
Mojżesz
sam Jezus Chrystus, który dał siebie Ojcu i chciał żeby to wola Ojca, a nie Jego się stała
św. Elżbieta - matka Jana Chrzciciela
Maryja, Matka Boża
św. Józef

;)
2 5 2
2009-10-18T19:39:08+02:00
Abraham
Jezus Chrystus
Mojżesz
Maryja, Matka Boża
św. Józef
św. Elżbieta - matka Jana Chrzciciela
2 5 2