Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:35:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Burmistrza ( jakiejs miejscowosci) na otwarcie restauracij "Plaża". Otwarcie odbędzie się dnia 14.03.2010r przy ulicy Slomkowa 4/20 w ( miejscowość ). Z całą przyjemnością czekam na pańską wizytę. Prosze o potwierdzenie przybycia do dnia 01.03.2010r. Było by mi miło gdyby to pan przecioł czrwoną wstęgę na otorciu mojej restauracij.
2010-02-27T19:36:13+01:00
Kraków,25.02.2010r.
Zaproszenie!
Mam przyjemność zaprosić prezydenta miasta Kraków, Pana Jana Kowalskiego na uroczystość otwarcia nowej miejskiej biblioteki dla dzieci. Uroczystość odbędzie się dnia 3.03.2010r. w bibliotece przy ulicy Kwiatowej 20 o godzinie 16.00. Mile widziany strój elegancki.
Serdecznie zapraszam,
podpis.