Odpowiedzi

2010-02-27T19:31:42+01:00
2010-02-27T19:32:28+01:00
Owoce
"OLIWKI
Już starożytni Rzymianie byli zdania, że regularnie spożywający te owoce zapewniają sobie długie życie i krzepkość. "
- cytat z leksykonu warzyw i owoców
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:34:43+01:00
Oliwki to owoce.w swoim miąższu zawiera od 40 do 60% tłuszczu oraz witaminę E. Zastosowanie znalazł zarówno w przemyśle spożywczym (olej z oliwek), jak i kosmetycznym, farmaceutycznym i w medycynie.
1 5 1